Triple M fashion.

Met acht webshops en zeventien fysieke winkels streeft Triple M Trading er naar om álle vrouwen stijlvol te kunnen kleden. We zijn in Nieuwkuijk op uitnodiging om bij te praten met Max Vos over de ontwikkelingen binnen het bedrijf dat zich focust op drie dingen: multi brand, more fashion en more value.

 

 

Zelf is hij afkomstig uit de reclamewereld met een grote affiniteit voor mode. “Ik werkte voor een reclamebureau dat zich richte op klanten in het hoogste segment, de Porsche rijders zeg maar,” aldus Max, thans werkzaam als Brand & Marketing Manager binnen het bedrijf. “Daarna kwam ik te werken bij Scapino dat was wel even een verandering, een discount concept waar ik overigens met heel veel plezier heb gewerkt en veel heb geleerd.” In het gesprek vertelt hij ons wat de genoemde drie pijlers van Triple M Trading vertegenwoordigen.

“We streven er naar om elke vrouw naar wens te kunnen kleden. Hiertoe hebben we dus meerdere merken in huis, zeven om precies te zijn. Elk merk heeft zijn eigen website en uitstraling maar de gemeenschappelijke deler is om mode op de markt te brengen voor een groep vrouwen die zich hier in kan herkennen.” Elk merk heeft zijn eigen identiteit dat varieert van tijdloze basics tot trendy items en stijlvolle klassiekers. “Toch is het ook mogelijk de merken onderling uit te wisselen waardoor je eindeloos kunt combineren,” legt Max uit en laat een combinatie zien van twee merken die wonderwel matchen. “De doelgroep varieert enorm in leeftijd, je moet denken aan vrouwen vanaf vijfentwintig jaar tot circa vijfenzestig jaar.”

Tekst gaat verder onder de foto...

Begonnen als specialist in jeans verbaast ons het niet dat het broekenlabel Nickjean onderdak heeft gevonden bij Triple M Trading. De jeans zijn van hoge kwaliteit met een uitstekende pasvorm. Comfortabel en aantrekkelijk door het gebruik van diversiteit in design met een oog voor detail. De wens van elke vrouw is immers het bezit van de perfecte jeans. Van jeans naar echt vrouwelijke kleding is slechts een kleine stap met het merk Le Pep dat staat voor kleurrijk en eigenzinnig met een vleugje vintage. Te dragen bij verschillende gelegenheden en altijd vrouwelijk. Daarnaast vond men bij Triple M Trading dat ook er ruimte moest zijn voor de meer klassiekere mode hetgeen is gelukt met het binnenhalen van het Nederlandse merk CadaDía. De collectie bestaat uit kleding dat volledig is afgestemd op elkaar: jurken, rokken, broeken, tops en blazers verkrijgbaar in verschillende dessins en bijpassende uni’s.

Nog niet zo lang geleden nam Triple M Trading het merk Bull Sisters over dat met hun comfortabele en classy jurken een mooie aanvulling betekent. Jurken bedoeld voor de Nederlandse vrouw. Ongeacht maat of figuur voor elke vrouw is er een jurk. Het merk investeert in vakmanschap door samenwerking met zeer bekwame vrouwen die hun inspiratie halen van over de hele wereld. En daar is het merk Emma dat staat voor eigentijds, modern en trendvolgend. Hiermee kan men heel makkelijk een eigen look creëren, de laatste trend volgen en genieten van elk nieuw seizoen. De collectie bestaat met name uit jasjes, tops, rokken en jurken en de items zijn ideaal met elkaar te combineren wat je stijl ook is.

De tekst gaat verder onder de foto...

Met Beau Beautiful Basics kan de modieuze vrouw heel makkelijk haar garderobe aanvullen met de zo noodzakelijke basics. Bij Beau heeft men de collectie gebaseerd op vier basiskleuren waarmee elke vrouw in staat is om te mixen en matchen. Onmisbaar, tijdloos en de manier om iemands persoonlijkheid en stijl te benadrukken. Tenslotte met het merk Blue River waagt men zich eveneens op de meer sportievere outlook. Dit merk kenmerkt zich door een mix van casual en sportieve elementen met geklede stukken. Hierbij heeft men een voorkeur van rood, wit en blauw en (fijne) strepen. Geïnspireerd op de oorspronkelijke Preppy look refererend aan de oorspronkelijke Amerikaanse Prepatory Scholen waar de rijke hogere klasse hun kinderen naar toe stuurden als voorbereiding op de universiteit. Voordeel van deze stijl is dat het niet trendgevoelig is maar wel heel stijlvol.

“De ideeën die we lanceren en uitwerken met ons team zijn eindeloos en inspirerend,” aldus Max. “En let op, dit voorjaar zullen we veel broeken zien met printjes gecombineerd met gympen.“


«   »

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.