Happy Socks

Happy Socks... in slechts tien jaar ontwikkelde de visie achter en vervolgens de realisering van Happy Socks zich tot een waar cijferkanon: dZweedse oprichters Mikael Söderlindh en Viktor Tell verkochten het bedrijf inmiddels voor 76 miljoen! Waar een grappig en eigenzinnige ingeving allemaal toe kan leiden.

Eigenzinnige visie.

Hun stoutmoedige en eigenzinnige visie om kleurrijke spetterende sokken te gaan produceren in een doorgaans saaie markt met matchende bruine en zwarte sokken, werd deze ingeving een hit. Al snel konden ze de productie nauwelijks bijbenen want de Happy Socks werden verkocht in maar liefst negentig landen. De polka dot motieven, de streepjes, kleuren, de fruitige en soms knotsgekke afbeeldingen bleken goed voor ieders ochtendhumeur.

Happy Socks zijn niet meer weg te denken uit de meeste garderobe. De sokken hebben een grote aantrekkingskracht wat niet zo vreemd is volgens de bedenkers, de wereld heeft behoefte aan kleur!

lees verder>>


«